SensMax esitteli uutta järjestelmää asiakastyytyväisyyden mittaamiseen

Asiakastyytyväisyyttä voi mitata nyt helposti ja edullisesti SensMax -kyselypainiketta käyttäen. SensMax asiakastyytyväisyyden mittaamisen järjestelmän tavoitteeksi on asiakaspalautteen saaminen. Tämä auttaa kerätä asiakkaiden mielipidettä ja selvittää ongelmakohdat, jossa on tarpeen parantaa asiakaskokemusta ja nostaa merkkiuskollisuutta.

Asiakastyytyväisyyden painike on erittäin helppo asentaa mihin tahansa paikkaan ilman erikoisia kiinnityksiä ja johtoja langattoman ominaisuuden ansiosta. Se kerää asiakkaiden vastaukset, jotka on mahdollista katsoa raportteista joko kaupparyhmittäin tai jokaisesta kaupasta erikseen. Kyselypainike on yhteensopiva SensMax -asiakaslaskurijärjestelmän kanssa. Se yhdistyy automaattisesti SensMax -tiedonkeräjään ja asiakasvastaukset ilmaantuvat pääkonttoriin lähetettäviin kertomuksiin. Tämän lisäksi on mahdollista kytkeä pälle automaattinen yritysten suositusindeksin (Net Promoter Score) laskenta.

Miten se toimii?

Jokainen asiakas voi antaa palautetta painamalla kyseistä hymiönappia. Sisäänrakennettu suodatusjärjestelmä auttaa välttää väärinkäyttöä. Asiakkaan palaute jää painikkeen sisämuistiin ja se on mahdollista lähettää mihin tahansa paikalliseen tietokoneeseen tai keskuspalvelimeen, jossa tietoja käsitellään.  Asiakastyytyväisyyden tuloksia voi yhdistää asiakaslaskurin tilastojen kanssa sekä esittää yhdistetyissä kertomuksissa.

Lisätietoja antaa:

 

 

 

 

Kristo Kaljuvee
Myyntijohtaja
kristo.kaljuvee@hansab.fi
+358 974 790 219

Takaisin