Interaktiiviset tuotenäytöt Stockmannin tavaratalossa
01.02.2021
Tallinna, Viro
Stockmannin Tallinnan tavaratalo otti ensimmäisenä Virossa käyttöön interaktiiviset tuotenäytöt ruokaosastollaan. Innovatiiviseen teknologiaan perustuvilta Vivid Tech -näytöiltä näkee hinnan lisäksi tuotteen kuvauksen ja koostumuksen. Älyantureiden ansiosta niillä voidaan myös analysoida asiakkaiden käyttäytymistä ja mainostilan tehokkuutta.
Paljon enemmän kuin pelkkä hintalappu
Vivid Techin interaktiiviset neljän tuuman tuotenäytöt tarjoavat erittäin kätevän tavan kohdentaa huomiota tiettyihin tuotteisiin. Vivid Tech -näyttöjen avulla voit esittää tuotteen hinnan, kuvauksen, varastotiedot, liitännäistuotteet ja paljon muuta asiakasta kiinnostavaa yhdessä kyltissä. Näyttöön on mahdollista lisätä kielivalinta ja antaa hinta eri valuutoissa, mikä on kätevää ostopaikoissa, joissa käy paljon turisteja.
Tiedot ovat kauppiaan valuutta
Älyantureilla varustettujen tuotenäyttöjen avulla voidaan kerätä tietoja asiakkaiden käyttäytymisestä, esimerkiksi kuinka moni ihminen ohitti näytön, kuinka moni pysähtyi, kuinka kauan tuotteita katsottiin ja mitä tietoja näytöltä etsittiin. Yhdistämällä myyntiluvut näytöistä kerättyyn dataan voidaan tehdä johtopäätöksiä, jotka auttavat lisäämään myyntilukuja.
Maksaa itsensä nopeasti takaisin
Interaktiiviset tuotenäytöt tarjoavat monia mahdollisuuksia. Myymälä voi joko hyödyntää kaikkia tarjottuja ominaisuuksia itse tai toisaalta vuokrata kampanjoita varten ylimääräiseksi mainostilaksi. Toimittajille se antaa mahdollisuuden tuoda tuotteitaan paremmin esiin ja lisätä siten myyntiä. Näyttöjä voidaan kohdentaa tiettyihin tuotteisiin, ja tarpeen mukaan vaihtaa kohdennettuja tuotteita tai laajentaa koko järjestelmää.
Katso video: