Interaktiiviset infokioskit

Ihmiset ovat tottuneet käyttämään yhä enemmän itsepalveluratkaisuja - lentoasemilla, bussiasemilla, pankeissa, myymälöissä, museoissa, hotelleissa ovat jo arkipäivää. Itsepalvelukioskin avulla jaetaan asiakkaille tai vierailijoille tietoa tai myydään palveluita.

Itsepalvelukioski säästää sekä vierailioiden että asiakaspalvelijoiden aikaa ja saadaan nopeutettua asiakaspalvelua kuin myös vapautetaan henkilöstöresursseja tuottavampiin tehtäviin.

Itsepalvelukioskin edut:

  • Toimii 24h – kioski ei lepää eikä sairastu 
  • Monikielisyys – kommunikoi asiakkaalle sopivalla kielellä
  • Käyttäjien yksityisyys on taattu
  • Soveltuu ulkokäyttöön
  • Ihmiset haluavat käyttää innovatiivisia ratkaisuja
  • Kioskit on mahdollista tilata sisustukseen sopivalla muotoilulla ja värityksellä
  • Kioskiin on mahdollista asentaa maksupääte

CAPTCHA
Tällä kysymyksellä ehkäistään lomakkeen roskaposti- ja haittaohjelmien käyttö.