Interaktiivinen opastusjärjestelmä kauppakeskuksiin

Vuorovaikutteisen kauppakeskusopastuksen tarkoituksena on auttaa kävijöitä löytämään helposti kauppakeskuksen liikkeet ja palvelut. Kosketusnäyttö tekee reitin löytämisen helpoksi - kun määränpää on lisätty, graafinen reittiopastus johdattaa kävijän visuaalisesti etsittyyn kohteeseen.

Vuorovaikutteinen opastuksen lisäksi järjestelmää on mahdollista käyttää mainosvälineenä, joka välittää viestejä käyttäjille ja kerää tilastotietoa heidän käyttäytymisestään.

Interaktiivinen opastusratkaisu koostuu kosketusnäyttölaitteesta ja ohjelmistosovelluksista. Laitteiston asetukset voidaan määritellä ostoskeskuksen tarpeiden mukaan. Laitteissa on enimmäkseen suurikokoinen (32-50 tuuman) kosketusnäyttö, ja se voidaan koteloida sisustukseen sopivaksi.

Ohjelmistosovelluksen pääpiirteet:

  • Kauppakeskuksen kartta siihen merkittyine liikkeineen, dynaaminen reitinhakujärjestelmä
  • Ostospaikat, luokat, haku
  • Mainosten hallintajärjestelmä
  • Monikielisyys (FI, SE, EN, RU, EE)
  • Järjestelmänvalvojan kirjautuminen  (ostosaika, tiedonvaihto jne.)
  • Tilastomoduuli. Mitä avainsanoja ja liikkeitä etsitty. Mainostilastot, kuinka kauan mainosta katsotaan.
  • Laitteiden statuksen seuranta. Mahdollisuus valvoa kauppakeskusten kaikkien päätteiden statusta (operaation kesto, online/offline-tila tai käytössä).
  • Käyttöliittymän räätälöinti

Lisätietoja ratkaisuistamme löydät videomateriaalista:

• Hansabin opas Panorama-ostoskeskuksessa -> https://www.youtube.com/watch?v=bJ6FiMSPOlg 

• Hansabin digitaaliset opasteratkaisut MEGA-ostoskeskuksessa -> https://www.youtube.com/watch?v=giKkg0vHIP8 

• Hansabin digitaalinen onnenpyörä Panorama-kauppakeskuksessa -> https://www.youtube.com/watch?v=NohaNJ3MfUA 

CAPTCHA
Tällä kysymyksellä ehkäistään lomakkeen roskaposti- ja haittaohjelmien käyttö.