Entringon pysäköintiratkaisu Ibis Tallinn Centre -hotellissa
03.02.2023
Tallinna, Viro
Ibis Tallinn Centre Hotel on moderni ja tyylikäs keskustahotelli Tallinnan linja-autoaseman lähellä.
Haaste
Hotellissa on kätevä ja turvallinen maanalainen parkkihalli asiakkaille. Paperilipulla toimivan järjestelmän hallinta kuormitti työntekijöitä, koska pysäköintitapahtumia oli päivittäin paljon. Ibis etsi tehokasta ratkaisua pysäköinnin järjestämiseen, jotta henkilöstö voisi keskittyä asiakkaiden palvelemiseen ja paremman käyttäjäkokemuksen tarjoamiseen pysäköinnin pyörittämisen sijaan.
Ratkaisu
Hansab ehdotti hotellille Entringon liputonta pysäköintijärjestelmää, joka perustuu rekisterinumeron automaattiseen tunnistukseen. Ratkaisua käyttävät asiakkaat voivat pysäköidä ja maksaa sitten automaatilla. Asiakkaiden ohjeistamiseksi hallin sisään- ja ulostulokaistoille asennettiin päätteet sekä näyttö, josta näkee vapaiden pysäköintipaikkojen määrän.
Lopputulos
Ibis Tallinn Central -hotellin toimitusjohtajan Madis Laidin mukaan numerontunnistusjärjestelmä on nopeampi ja tarkempi kuin osattiin odottaa.
"Asiakaspalaute on hyvää, järjestelmää voi käyttää intuitiivisesti ja se on ymmärrettävä myös työntekijöille. Koska suosimme kestävää kehitystä, paperilipuista luopuminen tukee lisäksi vastuullisuustavoitteidemme toteutumista", Laid kommentoi.